HTML

Borrandi

A bor összehoz! Feltett szándékunk, hogy a bor álcája alatt segítünk társat, barátokat találni, emberi és üzleti kapcsolatokat építeni.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

2009.07.28. Borrandisták

Pálinka

„Kár, hogy a régi dolgokból nem maradt már semmi!”

Hát dehogynem! A pálinka, mint torokfertőtlenítő!

                
Az én kis történetem úgy kezdődik, hogy a torokfájásom egyre gyakrabban jött elő és semmilyen gyógyszertári készítménynek nem sikerült elmulasztania. Vettem én szögletes fehér enyhén mentolosat, kéket, sárgát, nagyobb tablettában. Szopogattam 2 óránként, de a vége mindig csak az lett, hogy a háziorvos felírt nekem egy adag antibiotikumot és jó esetben az első adagtól jobban lettem. Elég hosszú ideig ment ez így, míg egyszer csak egy nagyon kedves barátom ajánlotta, hogy öblögessek egy kis pálinkával. De nem ám csak úgy „ippeghogy”, hanem rendesen.
- Vegyél a szádba egy korty pálinkát, engedd, hogy a szád minden szegletét beborítsa, hagyd had csípjen. Nem kell kényeskedni, ez egy terápia, mérlegelj mi a fontosabb, hogy most mar, vagy hogy nem kell gyógyszerekhez nyúlnod?
- Jó, jó csinálom! - mondtam neki.
- Öblögess, mint a szájvízzel és végül hajtsd a fejedet hátra és gargalizálj, vigyázva, hogy félre ne csússszon, mert az tényleg kellemetlen. És nyeld le! Ezt kétszer egymás után csináld meg és hatás nem marad el! - folytatta.
Egy kissé hitetlen voltam, meg gondoltam is magamban, hogy ez azért egy kicsit ciki, meg, hogy nem akarok én az alkoholizmus útjára lépni, de a következő alkalommal, ami persze nem váratott magára sokat, kipróbáltam. Lehet, hogy kissé túlzásba is vittem, mert napi 3x vittem véghez ezt az öblögetőkúrát azzal a különbséggel, hogy csak a lefekvés előtti procedúránál nyeltem le a mi kis hungarikumunkat. És láss csodát, másnapra semmi bajom sem volt! Azóta csak ehhez a praktikához nyúlok és (lekopogom) több, mint egy éve nem kellett semmilyen gyógyszert szedni.
Ha előássuk, hogy nagyanyáink idejében, hogyan gyógyították ezt a kórt, valami hasonlót találunk. Egy gézre pálinkát öntöttek és ezzel törölték ki a torkot.
 
Bátran ajánlom mindenkinek, mert a régi jó dolgokból igenis, hogy maradt még valami és azt meg kell becsülni!
KK

Szólj hozzá!

Címkék: pálinka okosságok jó tudni


A bejegyzés trackback címe:

https://borrandi.blog.hu/api/trackback/id/tr531273968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása